Sie ignoriert mich! 5 Dating Tipps, die alles wieder geradebiegen

Du bist versetzt worden? Du schlägst ein Treffen vor, doch sie sagt ab? Dieser Artikel zeigt dir, wie du bosshaft mit Situationen wie diesen umgehst und den Spieß wieder umdrehst.

Heb je trouwens mijn gratis rapport al gezien waarin je leert hoe je eindelijk die ene speciale man smoorverliefd op je maakt, en laat smeken om een relatie? Ontdek deze 3 schakels in het mannenbrein hier: Download het rapport

Warum sie sich nicht mit dir treffen will, obwohl du ihre Nummer gekriegt hast

Vielleicht kennst du das? Du sprichst mit einer netten Frau, lässt dir selbstbewusst ihre Nummer geben und denkst dir: Verdammt bin ich ein Boss!

Du gehst stolz nach Hause und schreibst ihr. Doch sie ist wie verändert. Vor ein paar Stunden hat sie sich noch total begeistert angehört und jetzt schreibt sie plötzlich ohne jeglichen Enthusiasmus. Wenn du ein Treffen vorschlägst, kommt sie mit allen möglichen Ausreden…

Ein möglicher Grund: Du hast nicht genug Verbundenheit aufgebaut.

Frauen sind nicht komplett einflusslos, doch die Verantwortung hierfür trägst hauptsächlich DU, der Mann.

Du leitest das Gespräch und bestimmst somit, ob du eine Achterbahnfahrt der Gefühle und Vertrautheit kreierst, oder ob ihr euch nur auf oberflächlicher Ebene unterhaltet.

Mach dir bewusst, dass du nicht zwangsläufig etwas Besonderes für eine Frau bist, nur weil du mit ihr schreibst. Sie wird am selben Tag noch von anderen Männern angeschrieben, das kannst du mir glauben.

Das heißt, eine Frau kann dich noch so witzig finden… Wenn du nichts geschaffen hast, das euch beide verbindet, dann wird sie dich schnell wieder vergessen.

Wie man eine Verbindung herstellt? Klick hier und du wirst genau wissen, was zu tun ist.

Warum sie das zweite Date absagt

Du hattest also bereits ein erstes Date und denkst, dass du eine gute Zeit mit ihr hattest.  Aber nun fragst du dich, warum sie alle weiteren Dates absagt?

Es gibt einen simplen Grund, der dich schocken wird: Du hast beim ersten Date nicht mir ihr geschlafen.

Aber Klaus… Es war ein schönes erstes Date und nur weil ich nicht mit ihr geschlafen habe, will sie sich nicht mehr treffen?“

Pass auf, Bro. Ich sage nicht, dass du unbedingt schon beim ersten Treffen mit ihr schlafen musst. Aber was ich sage, ist, dass es kein Wunder ist, dass sie sich nicht mehr mit dir treffen will, wenn nicht wenigstens der Versuch erkennbar war.

Du bist ein Mann, der über eine gesunde Sexualität und funktionstüchtige Geschlechtsorgane verfügt. Das heißt wenn du es nicht wenigstens versucht hast, sie in’s Bett zu kriegen, dann ist das ein Zeichen dafür, dass du kein Mann bist, der weiß, was er will.

Und das hindert sie, es ein weiteres Mal mit dir zu versuchen.

Warum sie deinen Datevorschlag auf einer Online Dating App wie Tinder ablehnt

Ein gewöhnlicher Fall: Du schreibst mit einer tollen Frau auf Tinder, aber sie will sich ums Verrecken nicht mit dir treffen.

Was machst du falsch?

Die drei wahrscheinlichsten Gründe hierfür sind:

  1. Sie

Das wird dich jetzt umhauen, aber Frauen haben in der Tat auch ein Leben.

Vielleicht…

  • ist sie sehr beschäftigt
  • ist sie krank
  • ist eine ihr nahe Person krank
  • ist ihre Katze gestorben
  • entdeckt sie gerade ihre lesbische Seite

Du kennst die Hintergründe nicht.

Wenn eine Frau einem Treffen nicht zusagt, bedeutet das nicht automatisch, dass sie sich nicht gerne treffen würde.

  1. Ihr habt Chatverkehr

Weißt du noch, wie Flirten in der Grundschule aussah? Man schreibt sich tausende SMS, aber niemand unternimmt etwas Ernsthaftes?

Chatverkehr ist die erwachsene Version davon. Du hast ihr schon mehr als 30 Nachrichten geschickt und dir noch nicht ihre Nummer geben lassen? Dann flirtest du nicht anders als damals in der Grundschule, Bro.

Schluss mit dem Tindergarten! 

  1. Du schreibst ihr dieselben, gewöhnlichen Nachrichten wie all die anderen Kerle

Ein Grund, warum Männer keine Dates auf Tinder abstauben, ist, dass sie Frauen per Chat verdammt nochmal nicht verführen können.

Sie schreiben ihr dieselben Nachrichten wie die anderen Kerle und sind dadurch todeslangweilig.

Zum Glück hat das ein Ende. (ARTICLE)

5 Dating Tipps, wenn sie das Date absagt

Dein Date sagt das Treffen ab. Sie ruft an, dass etwas dazwischen gekommen ist.

Oder schlimmer noch: Sie nennt dir ihre billige Ausrede per SMS.

Am schlimmsten: Sie sagt nicht ab, doch ist weit und breit nirgends zu sehen.

Erstens: Shit happens. Das gehört zum Datingleben dazu und wenn es dir noch nie passiert ist, dann bedeutet das, dass du nicht datest, Bro. Schau mir in die Augen und bleib verdammt nochmal cool, ok?

Zweitens: Es ist nichts verloren, wenn du dich nicht zum Deppen machen lässt. Ein Mann hat eine unglaubliche Anziehungskraft, wenn er gelassen bleibt und sich nicht von seinem Thron schubsen lässt. Lass das nicht zu!

Es gibt auf jeden Fall einige Dinge, die du jetzt noch tun kannst, um zu gewährleisten, dass sie das Date unbedingt nachholen will.

Nach diesen 5 simplen Dating Tipps wirst du genau wissen, was dafür zu tun ist.

Dating Tipp 1: Fokus-Shifting

Statt in Selbstmitleid zu verfallen, habe ich einen besseren Vorschlag:

Richte deinen Fokus auf etwas Positives!

Besuch deine Freunde, geh ins Fitnessstudio oder am besten: Triff andere Frauen!

Achtung! Wichtiger, allgemeiner Dating Tipp: Ruf sie NIEMALS an, wenn du dich in einem emotionalen Zustand befindet.

Ok, du hast deinen Fokus auf etwas Positives gerichtet. Was nun?

Wenn sie dir eine Ausrede nennt, warum sie nicht kommen kann, zeig Verständnis. Sieh dir dazu dieses Beispiel an:

Tipp 2: Eine lupenreine SMS, die ihr Interesse aufrecht hält

Die meisten Männer reagieren etwa so, wenn ihr Date absagt:

  • “Ok, wann kannst du dann?”
  • “Ok, kannst du morgen Abend?”
  • “Kein Problem, hast du Freitag schon was vor?”

Falsch!

Du findest es keineswegs großartig und fantastisch. Du zeigst lediglich Verständnis, besonders wenn sie offen und ehrlich zu dir ist. Oft hat man im Gefühl, ob das der Fall ist. Und vergiss nicht, dass es ihr ebenfalls unangenehm ist, dir so kurzfristig abzusagen.

Was deine Aufgabe ist als Mann ist? Ihr zu zeigen, dass du auf eine positive Art und Weise mit Situationen wie diesen umgehen kannst. Und dass du nicht so einfach aus der Bahn zu werfen bist.

Mit anderen Worten: Du lässt es an dir abprallen.

Dating Tipp 3: Das nächste Date in ihr einpflanzen

Die Frau aus der Whatsapp Konversation hatte ich damals in der S-Bahn angesprochen. Sie hat das erste Date bereits abgesagt und jetzt wiederholt.

Notiz am Rande: Ich mochte dieses Mädchen. Ihren Grund, warum sie sich jetzt doch nicht mit mir treffen konnte, fand ich etwas schwach. Ich fühlte mich versetzt.

Doch ich weiß aus Erfahrung, dass es immer besser ist, entspannt zu bleiben als nicht den Verstand zu verlieren. Ich kenne sie schließlich noch nicht und weiß nicht, wie ihre Familiensituation ist, richtig? Vielleicht ist für sie super wichtig, ihren Eltern nicht abzusagen.

So bleibe ich positiv und gechillt, aber mache mir gleichzeitig bewusst, dass mir eine Frau entgegenkommt, wenn sie wirklich an mir interessiert ist. Ich nenne eine vage und positive Zukunft: Dass wir zusammen „badass“ sein werden.

Was das genau bedeutet? Tja… 😉

Die Lady reagierte positiv darauf. Sie war ebenfalls interessiert und ja, du ahnst es schon: ich landete letztendlich mit ihr im Bett.

Wenn sie dir absagt, ohne einen Grund zu nennen, dann sind dies zwei Antworten, die dich relaxed wirken lassen und sie gleichzeitig testen:

  • “Cool, keine Sorge, wir sehen uns ein andermal”
  • “Kein Problem, dann eben wenn du mal weniger [beschäftigt/ weit weg] bist ;)”

Dating Tipp 4: Der unerschütterliche Mann

Statt eine entspannte SMS zu schreiben, kannst du sie auch anrufen. Die beste Zeit dafür ist gegen 20:30. Mit einem Anruf zeigst du mehr Eier als mit einer SMS.

Aber sei gewarnt: Ein Anruf kann in diesem Fall ein Dealbreaker sein.

Wenn sie nicht antwortet, wirkst du extrem bedürftig und verzweifelt!

Wenn sie allerdings rangeht, kannst du ihr durch deine Ruhe in deiner Stimme und deine gute Laune zeigen, dass sie es mit einem Mann zu tun hat, der wie ein Fels in der Brandung ist: Unerschütterlich und geerdet!

Führe ein zehnminütiges, gechilltes Gespräch. Schlag nicht gleich am Anfang ein nächstes Treffen vor.

Am Ende sagst du dann etwas wie:

„Wir sollten uns bald wiedersehen. Am kommenden Montag am besten, wie ist das bei dir? Dann gehen wir…“

Aufregende, erste Date Ideen findest du hier:

Dating Tipp 5: Wenn sie absagt und nichts mehr von sich hören lässt

Du wirst nicht der Erste und auch nicht der Letzte sein, dem das passiert.

Hier empfehle ich, zu überlegen, wie sehr sie sich in deinem Bekanntenkreis befindet. Wenn nicht: Beiß dich durch, denn du musst nicht befürchten, dass du einen Ruf als „creepy Nervensäge“ bekommst.

Wenn sie sich allerdings in deinem Freundeskreis befindet, ist es vorteilhaft, entspannt damit umzugehen.

Hier ist ein Artikel, der dir zeigt, was zu tun ist, wenn sie nicht auf deine SMS antwortet:

Aber lass mich dir meine Lieblings-Umgehensweise mit Situationen wie dieser offenbaren:

Ich orientiere mich um. Ich schenke meine Aufmerksamkeit einer Frau, die mir mehr Interesse entgegenbringt. Ich schätze mich selbst und meine Zeit genug, um es nicht nötig zu haben, einer Frau hinterherzurennen, die offensichtlich nicht interessiert ist.

Und das empfehle ich dir ebenfalls!

Ok Player, klär die Dates und bleib immer entspannt. Das wird die Welt zum Positiven verändern. 😉

Adios!

Klaus

Liefs,
Mathijs

Mathijs is auteur van De man van je dromen krijgen én houden, en coached vrouwen en mannen om meer geluk in de liefde te vinden. Inmiddels heeft hij de afgelopen jaren meer dan 10.000 geholpen in Nederland en België.

Wil je dat hij 100% voor jou kiest?

Ontdek deze 3 simpele schakels in zijn mannenbrein
waarmee hij alleen nog maar aan jou kan denken,

Halsoverkop verliefd op je wordt,

En hij je zal smeken om een relatie.

Ja, stuur me de 3 schakels nu gratis!

Gerelateerde artikelen

Reacties

  • Your comment is awaiting moderation.

    This is very interesting, You are a very skilled blogger. I have joined your feed and look forward to seeking more of your fantastic post. Also, I’ve shared your web site in my social networks!

  • Your comment is awaiting moderation.

    This information will present you the assets you might want
    to study the basics of Web optimization. When you perceive the
    basics, you want to start making use of your data. There are two methods to do that:

    Entry Degree Job in Search engine optimization

    There are two forms of entry stage jobs in Search engine marketing:

    One among the foremost advantages of working an entry degree
    job is that you’ll doubtless have a mentor serving to
    you alongside the best way. This will velocity up the training course
    of and your growth as an Search engine marketing.

    Listed below are among the comfortable abilities that
    may qualify you for a place in Web optimization:
    We search for the next attributes that normally point out an individual’s future success in Web optimization and Digital Advertising and marketing:

    Though Search engine optimization may be realized on-line, getting an entry stage job at an company or in-home can require some type of diploma.

    Listed below are a few of the most effective diploma to get
    if you wish to pursue a profession in Search engine optimisation:

    Be taught By Doing

    Performing Web optimization by yourself web sites is a good approach to follow and
    hone your Search engine optimization means.

    When you personal a small enterprise, do Search engine optimisation in your
    business’s webpage. For those who don’t have a enterprise, construct a private
    weblog or an affiliate site.

    The essential half right here is that you’re making use of what you be taught.

    Contradictory Info in Search engine marketing

    Web optimization is an trade recognized to have lots of contradictory data.
    Listed below are two causes for this:

    The right way to Handle Contradictory Info

    What ‘Hat Colour’ Do you have to Select?

    White hat, gray hat, and black hat are phrases used to explain the kind
    of Search engine optimisation ways used. White hat SEOs observe the rules of Google and different serps.
    Gray hat SEOs aren’t afraid to bend the principles a bit, whereas black hat SEOs blatantly
    break the principles.

    Most SEOs view white hat as a technique that may stand the check of time.
    So long as you might be following the rules, you
    don’t have to fret about Google or one other search engine penalizing your web site.
    If you’re new to Search engine optimisation, you need to comply with the best way of the white hat.

    Nevertheless, you shouldn’t ignore the techniques the gray and black hat SEOs are utilizing.

    These techniques are often manipulative and brief-time period, however
    can educate you a large number about how search engines like
    google decide rankings. Generally you may even use this data in a white hat method.

    The Search engine marketing Important Starter Equipment

    Many newcomers studying Web optimization can expertise data overload.
    Have you ever ever questioned why there’s a lot details about Website positioning on the web?

    It’s as a result of creating content material and rating
    it in Google is what SEOs do! In fact there goes to be a ridiculous quantity of content material on the
    topic.

    The query is, the place do you even begin when consuming this
    content material? Under you’ll discover various what we imagine to be the perfect sources for studying the basics of Web optimization.

    Understanding The fundamentals

    The fundamentals of Search engine optimisation might be realized in just some hours
    spent on the next sources. These will present you
    a foundational data of how search works and introduce you to the totally
    different parts of Search engine optimization.

    Key phrase analysis is the method SEOs use to seek out what search queries customers enter
    right into a search engine for a given matter. You will discover that there are
    a variety of other ways to do key phrase analysis, however there isn’t a single “right” manner.
    It’s going to range primarily based in your business,
    price range, and objectives.

    No matter the way you carry out the precise act of key phrase analysis, it’s essential to grasp a search question’s intent.
    Listed here are the three several types of search queries:

    Recognizing intent will permit you to enhance key phrase choice choices and higher serve your audience.

    Competitor Analysis

    Finishing up competitor analysis is essential to any Website positioning
    marketing campaign. This can be very helpful to know what your rivals search technique is for the next
    causes:

    Listed here are some superior guides on the right way to carry out competitor analysis.

    On Web page Search engine marketing / Content material Audits

    On web page Website positioning refers back to the optimization of a website’s on-web page parts.
    This consists of the best way a web site is structured and coded, in addition to its content material.
    As a webmaster, you’ve got full management over your on-web page components so placing the time into getting them proper is essential.

    A content material audit is an analysis of the indexable content material on a web site.
    As you audit the content material on an internet site, you might be
    normally taking a look at quite a lot of metrics like visitors, backlinks, and many
    others.

    Relying on these metrics, you typically decide to maintain the content material
    as is, enhance the content material, or take away the content material.

    Off Web page Search engine marketing

    Off web page Website positioning refers back
    to the methods carried out exterior of your web site that can be utilized to enhance
    your search engine rankings. When somebody mentions off web page Web optimization, they’re typically referring to
    hyperlink-constructing or strategies that present your web site with some sort of protection or
    publicity.

    Technical Web optimization / Web site Audit

    Technical Web optimization refers back to the technical elements of on-web page Search
    engine optimisation like site pace, indexability, and
    cellular responsiveness. The time period “technical” can flip
    lots of people away from this side of Search engine optimization. Don’t let it
    scare you! It isn’t practically as intimidating because it sounds.

    To grasp and implement technical Web optimization, you don’t must be a developer or
    have some spectacular technical resume. You simply need to be prepared to sit down down and resolve one downside at a time.

    In case you are doing technical Web optimization and discover that you’re caught, comply with
    this course of:

    Listed below are a couple of guides to get you conversant in technical Search engine optimization and web site audits.

    Website positioning Instruments

    Search engine optimisation instruments are a necessity to
    any Search engine marketing marketing campaign. They
    will prevent time and offer you priceless insights into your personal and your competitor’s web
    sites. For sure, studying how to make use of these instruments is extraordinarily vital.

    Beneath is an Website positioning toolkit we suggest that you simply be taught and use.

    There are additionally a lot of different nice Search
    engine optimisation instruments that weren’t talked about under.
    If you wish to study extra about these different instruments, verify how this Backlinko submit.

    You study extra about IM spending your days taking a look at websites on @ahrefs than you do studying most blogs :’).

    — Gael Breton (@GaelBreton) January 19, 2017

    Analytics and Reporting

    The flexibility to measure the success of your Search engine optimization efforts is essential.

    Monitoring and managing your website’s information might be carried
    out by Google Analytics and Google Search Console.
    There are plenty of different analytics platforms, however these two internet providers are the
    muse of the place Search engine optimisation analytics begins.
    Listed below are two guides that cowl the fundamentals.

    Conversion Charge Optimization

    Website positioning is the method that brings visitors to a
    web site, however when you can’t convert that site visitors
    right into a sale, electronic mail subscriber, and so
    forth., there is no such thing as a level in having it in the primary place.
    That’s the place conversion price optimization (CRO) is available in.

    CRO is a course of that makes use of consumer suggestions,
    market analysis, and analytics to enhance the conversion price in your
    webpage. If the objective of your webpage is to get guests to
    fill out a contact type, the conversion price can be the
    quantity of people that stuffed out the type divided by the entire site visitors
    your web site obtained.

    This CRO information by Qualaroo does a superb job explaining the fundamentals of CRO and offers
    actionable steps to take when optimizing your web site
    for conversions.

    Continued Mastery

    Search engine optimisation requires you to consistently be
    a pupil due to how rapidly the algorithms of search engine firms
    change. Listed here are some superior sources to proceed
    your Web optimization schooling.

    Certifications

    Certifications don’t carry a lot weight within the Website positioning business.

    The one certification that you need to pursue as you study Search engine
    optimisation is the Google Analytics (GA) Particular person Qualification. This certification will
    present you all of the performance and options that Google Analytics has to supply.
    Try this submit on the right way to move the GA examination.

    Fb Teams

    Fb has a really energetic group of SEOs. Be a part of the next Fb teams
    to remain on high of business information and
    ask questions.

    Podcasts

    Podcasts are nice for studying Search engine optimization if you
    are on the go. Listed here are some podcasts to take a look at.

    Blogs and Web sites

    Blogs and web sites are most likely crucial studying useful resource for all SEOs, irrespective of your talent degree.
    Listed below are ten blogs you ought to be following:

    Books

    The Web optimization trade adjustments so quick that books rapidly turn into outdated.
    Nearly all of your Search engine optimisation studying ought to come from on-line assets, however there
    are a number of books that may enable you conceptually perceive the historical past of
    search, search engines like google and yahoo, and the way Search engine marketing has modified over time.

    YouTube Channels

    In case you get pleasure from studying from video, listed below are some YouTube channels to subscribe to.

    Website positioning Conferences

    Search engine optimisation conferences will be a beautiful expertise for individuals new to the Search engine optimisation business.
    Though these conferences are costly, there are a variety of advantages from
    attending like:

    Listed below are ten conferences that it is best to attempt to attend:

    Meetup.com

    Meetup.com is a web site that enables customers to
    facilitate offline group conferences round a specific topic.

    Search engine optimisation meetups in your space are a terrific technique to study extra about Search engine optimization and
    join with different SEOs close to you.
    Verify meetup teams across the nation, often a number of gems in the combo.

    Greg Lucas, Senior Associate @ Excessive Search engine marketing

    Films

    Ignite Visibility just lately launched “Website positioning: The Film”.
    This forty-minute movie covers the historical past of seo
    portrayed via the experiences of a few of the most important names within the Website positioning business.

    Last Ideas

    So there it’s. The roadmap to studying the basics of Search engine
    marketing. What’s your plan now?

    A wannabe Web optimization will learn a bunch of articles like this one, however won’t take motion as a
    result of they get aspect tracked by an article on “how to make cash on-line.” These destined for Search
    engine optimisation greatness will discover a solution to be taught
    whatever the roadblocks.

    Paris Childress, Founder and CEO at Hop-On-line said that probably the most important expertise he
    appears for in a possible candidate for his company is “Intellectual curiosity — understanding what they do not know and eager to fill these information gaps.”

    Now you need to know what you don’t know. Time
    to fill in these data gaps by your personal analysis!

  • Hi, this is a comment.
    To get started with moderating, editing, and deleting comments, please visit the Comments screen in the dashboard.
    Commenter avatars come from Gravatar.

Schrijf een reactie